2014. május 2., péntek

Kitöltős interjú Jay Kristoff-fal

Az író válaszai kékkel vannak kiemelve.

1. Jay Kristoff vagyok, a Vihartáncos szerzője, nemzetközi milliárdos, playboy, emberbarát és részmunkaidős beteges hazudozó.
2. Zavarba ejtően öreg vagyok kutyaévekben számolva.
3. Nemrég fejeztem be Markus Zusak A könyvtolvaj című művét (nagyon jó volt).
4. Túl magas vagyok, hogy konfekció méretű farmert viseljek (ami szívás).
5. A középiskolában azt hittem, milyen király lesz majd, amikor nem leszek középiskolás többé.
6. Az agyam néha nem reagál, amikor próbálom kitölteni a kérdéseket.
7. Imádom, amikor az emberek azt mondják, sírtak a könyvemen.
8. Parla egy kicsit italiano.
9. Határidőm van a harmadik részre, ami fenyeget, mint egy nagy, félelmetes… fenyegető… dolog.
10. Hiszem, hogy a szerencse leginkább csak kemény munka nindzsa álruhában.
11. A mindenkori kedvenc könyvem a Where the Wild Things Are. (magyarra nem fordították le, de itt az adatlapja – a ford.)
12. A szándékos tudatlanság bosszant a legjobban.
13. Megpróbáltam okosan válaszolni erre a kérdésre, és csúnyán elbuktam, de a legjobb vagyok őő… Cheetos-ban?
14. Jobban szeretem a keserédes befejezéseket a happy endnél.
15. Az egyetlen ok, amiért használom az „elképzelhetetlen” szót az azért van, mert nem azt jelenti, amit gondolom, hogy jelent.
16. A Star Trek még mindig egész jó, de a Star Wars egy összehányt, fejetlen óriás, amit a földön lévő füstös lyukba vezet egy nadrágját a fején hordó őrült, aki meg akarja erőszakolni a gyerekkorom.
17. A csókolózást nehéz víz alatt csinálni.
18. Titokban azt kívánom, bár rock sztár lennék.
19. A rock sztárok élete valószínűleg úgyis túl van értékelve.
20. Köszönöm, hogy itt voltál velem, király voltál, és nagyon remélem, élvezed a Vihartáncost!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése